Τετάρτη 9 Iουνίου 2021 | 18:00
22° KNX Café
22° KNX Café
''Μάθε πως να διαχειρίζεσαι τις αντιρρήσεις των πελατών σου με τρόπο που σε διαχωρίζει από όλον τον ανταγωνισμό''
Όλοι έχουμε βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να έχουμε δουλέψει πολύ μία προσφορά με έναν πελάτη και στο τέλος να μας πει έτσι απλά «είναι ακριβό!».
Το πρόβλημα είναι ότι βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση ξανά και ξανά… …είναι γιατί δεν μας έμαθε κανείς τη σημαντική τέχνη της διαχείρισης των αντιρρήσεων των πελατών…
…για αυτό αποφάσισα στο επόμενό μας KNX Cafe, την Τετάρτη 09/06/2021, να καλέσω φίλο μου τον Γιάννη τον Αλέστα, ο οποίος είναι ειδικός ακριβώς σε αυτό το θέμα…
Αν λοιπόν σε ενδιαφέρει να μάθεις τι πρέπει να λες και να κάνεις όταν ο πελάτης σου έχει αντιρρήσεις με την τιμή (και αλλά τέτοια) και κοιτάει με ύφος την τελευταία σελίδα της προσφοράς σου… τότε θα πρέπει να κανείς κλικ στο παρακάτω link…
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΩΡΑ την παρακάτω φόρμα για να γραφτείς στο KNX Cafe με θέμα το τι πρέπει να κανείς όταν ο πελάτης σου έχει αντιρρήσεις…
Για αυτό μην αργείς… δεν έχω άπειρες θέσεις…
Θα περάσουμε τρέλα! (και εσύ στη συνέχεια με τους πελάτες σου…)
Σε περιμένουμε…
Το πρόβλημα είναι ότι βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση ξανά και ξανά… …είναι γιατί δεν μας έμαθε κανείς τη σημαντική τέχνη της διαχείρισης των αντιρρήσεων των πελατών…
…για αυτό αποφάσισα στο επόμενό μας KNX Cafe, την Τετάρτη 09/06/2021, να καλέσω φίλο μου τον Γιάννη τον Αλέστα, ο οποίος είναι ειδικός ακριβώς σε αυτό το θέμα…
Αν λοιπόν σε ενδιαφέρει να μάθεις τι πρέπει να λες και να κάνεις όταν ο πελάτης σου έχει αντιρρήσεις με την τιμή (και αλλά τέτοια) και κοιτάει με ύφος την τελευταία σελίδα της προσφοράς σου… τότε θα πρέπει να κανείς κλικ στο παρακάτω link…
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΩΡΑ την παρακάτω φόρμα για να γραφτείς στο KNX Cafe με θέμα το τι πρέπει να κανείς όταν ο πελάτης σου έχει αντιρρήσεις…
Για αυτό μην αργείς… δεν έχω άπειρες θέσεις…
Θα περάσουμε τρέλα! (και εσύ στη συνέχεια με τους πελάτες σου…)
Σε περιμένουμε…
Δες στο παρακάτω βίντεο τις ιδέες και τα εργαλεία του Γιάννη Αλέστα (που είναι ειδικός στη διαχείριση αντιρρήσεων και στη μέθοδο κλεισίματος συμφωνιών), για να αρχίσεις και εσύ να έχεις τον έλεγχο αυτών των δύσκολων στιγμών με τους πελάτες σου (αντί να υποφέρεις…) και να αυξήσεις σημαντικά τα ποσοστά σου στο να κλείνεις συμφωνίες!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
18:00-18:15
18:00-18:15
- Καλωσόρισμα, Παρουσίαση του ΚΝΧ Café, Ομιλητής: Γιώργος Λάζος, KNX Tutor - ΚΝΧ Café Founder
- Θεματολογία : ''Μάθε πως να διαχειρίζεσαι τις αντιρρήσεις των πελατών σου με τρόπο που σε διαχωρίζει από όλον τον ανταγωνισμό''. Ομιλητής : Ιωάννης Αλέστας, Ειδικός στην διαχείρηση αντιρρήσεων πελατών
- Q&A: Ερωτήσεις και Απαντήσεις πάνω στο θέμα που παρουσιάστηκε, Συμμετέχοντες: Όλοι μας!